عرضه نسخه ارتقا یافته پلی استیشن ویتا با صفحه نمایش بزرگ‌تر و حافظه رم بیشتر+ویدیوی کامل از آنباکسین
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
عرضه نسخه ارتقا یافته پلی استیشن ویتا با صفحه نمایش بزرگ‌تر و حافظه رم بیشتر+ویدیوی کامل از آنباکسین
دسته بندی : News,,
  • بازدید : (567)

 

 

27656761640179195096 عرضه نسخه ارتقا یافته پلی استیشن ویتا با صفحه نمایش بزرگ‌تر و حافظه رم بیشتر+ویدیوی کامل از آنباکسینگ این دستگاه

سونی نتوانست با عرضه پلی استیشن ویتا، نظر کاربران را آن طور که باید و شاید به کنسول دستی خود جلب کند و این محصول از خانواده پلی استیشن با عدم استقبال کاربران مواجه شد. حال این کمپانی در نظر دارد تا با یک بازطراحی، علاقه‌مندان را مجاب به خرید این ویتا نماید.

18312763719362929756 عرضه نسخه ارتقا یافته پلی استیشن ویتا با صفحه نمایش بزرگ‌تر و حافظه رم بیشتر+ویدیوی کامل از آنباکسینگ این دستگاه

روزنامه ژاپنی Tokyo Keizai گزارش می‌دهد که کمپانی سونی در نظر دارد تا نسل جدید کنسول دستی خود را پیش از آغاز نمایشگاه بازی توکیو عرضه نماید. این مدل جدید که PCH-2000 نام دارد مجهز به صفحه نمایش ۶٫۳ اینچ از نوع OLED ساخت کمپانی سامسونگ با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۵۴ پیکسل می‌باشد.
نکته دیگر در مورد این محصول جدید، افزایش دو برابری حافظه رم است. نسل پیشین ویتا مجهز به ۵۱۲ مگابایت حافظه رم بود، اما اکنون گزارش شده که سونی قصد دارد در نسل جدید این کنسول، حافظه رم را به یک گیگابایت برساند.

از سوی دیگر گفته می‌شود که طراحی ویتای جدید بسیار شبیه به پلی استیشن ۴ است و سونی با مذاکره با استودیوهای بازی سازی در نظر دارد عنوان‌های جدیدی را برای این کنسول دستی عرضه کند.
آیا شما حاضرید این کنسول را خریداری کنید؟

ویدیو:

دانلود ویدیو

مشاهده ویدیو در آپارات

منبع توضیحات:زومیت و به نقل از اکسپریان


چاپ این صفحه
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: